Friday, July 29, 2011

the MEMORY of DOUBLE A


OKAY , i want to tell u a story bout DOUBLE A . dri awl aku and SYUHADA jumpe dyeorng SMPI lhaa skarang . tanak dgr ? sape suro dgr orng suro bce . HAHA , siotsiot merepek XD . actually dyeorng nieyh CIKGU PRAKTIKAL ye , HARAP MAKLUM :).pelik ? MEMANG XD  .first time nieyh kutok cikgu praktikal , slame nieyh tak kesah pon psl dyeorng . it al started with AZLAN aka UKM :)




                                                                           AZLAN MUSA


*dye yg sebelah kanan okay , yg sebelah kiri tu LIL WAYNE . 'atoto' gurau saja
jgn mara , kang nangis plak .
HAHA . act , kteorng FIRST ejek dye pada 5.5.2011 . aku ingt lhaa tarikh dye
dah tu tarikh plng first orng GILE msk skola aku . 
dye msk waktu koko , msk2 je teros suro kawad . seyes , spe tak suke kn . pstu dye yg bg arahan , mule2 dgr suare dye 'BAPAK GARANGNYE '. da lhaa ckp bahase pelik , pstu klu salah nak memarah ==, . aku and SYUHADA tak suke dye pstu kteorng pon ckp lhaa dye annoying :P . smpi skarang . itulah kesah bagaimana IT ALL STARTED:)

pstu aku ejek dye ngn SYUHADA , sje sukesuke , ape salahnye kn ? :) den dye pulak ejek aku ngn AZLAN , mmang nak kene r SYUHADA nieyh O.O 
and makin hari makin bnyk mengutuk dye and STALK dye. tak puas hati bju ape dye pkai , cre dye jln , cre dye ajar , cre dye sengih , sume tak puas hati :) SEDAR TAK SEDAR  , sekutu aku yg sorng nieyh ade lhaa satu perasaan sayang dkt AZLAN . yelakan , hari2 dye kutok , hari2 dye smiling , hari2 dye rse happy , mestilah timbul satu perasaan yg len dlm hati tu kan :) . yela mmng pelik ade feeling kt orng yg 9 taun lebey tue n praktikal , tpi jgn lhaa slhkn dye cuz feeling tuh bkn dtng dri dye , ia dtng dri hati yg ikhlas :) .klu bole dye pon taknak feeling tuh cuz dye tau satu hari nnti dye mesti akn kecewa , but  ya u know , mulut bole menipu but ur heart can never lies :)
smalam , ade satu malaysia punye seminar , kwn aku nieyh tak abis2 ckp psl 'orng tu'
smiling lebar2 den tetibe dye tnye aku "WEYY , KLAU AKU CKP YG AKU SKE AZLAN KAO CYE TAK "
dye try nak hiding dari aku pdahal aku dgr , den aku ckp " weyy mestilah aku cye "
dye tak paya bgitau aku pon aku cye , dri first day aku jumpe dye aku tau nnti mesti kwn aku yg 'sorng nieyh' ade feeling kat dye . *auww , sweet lorh *

and disebabkan dye praktikal , dye kene lhaa blah , so dye blah pda 8.7.2011 . kteorng tak tau pon ari nieyh last day dye . tgk2 ari isnin tuh dye da takde . :( okay , aku tak suke mengaku but ya , aku SEDIH and bengang sbb dye blah cmtu je . mmang nak kene lempang .

ya , at least bgi lhaa kteorng peluang untuk MINTAK MAAF  sbb da mngutok . act , bknnye nak mintak maaf sngt pon :) . aku rse cm kesian plak kt 'kwn aku sorng nieyh'
aku tau dye SEDIH :(
smpi hati dye kn , blah cmtu je . k lhaa tak mau sedey2
tpi seyess , sjk dye ade KWN AKU YG SORNG NIEYH DA BNYK BRUBAH . hari2 , smiling klau ckp psl dye , hari2 happy . dye happy , aku happy . bnyk bnde sweet berlaku antare dye ngn AZLAN especially HARI SUKAN . kn best klu dyeorng due nieyh disatukan . SWEET LORH . maybe marriage tu jauh sngt but this time im serious and lgipon kte da 14 , old enough to think about marriage :)

and lastly ,  just nak ckp klau dye dtng blk , sumpa aku HAPPY walaupon dye takan dtng blk . and jge lhaa diri tu baikbaik , kao tu dah lhaa kecik kang orng sepak skit nangis :) 
HAHA gurau sje mehh . AND kepada KWN AKU YG SORNG NIEYH , klu rindukn AZLAN , dudok dlm bilik sorng2 , bukak lgu KALAU CINTA den ingt blk memory antare kao ngn dye yg membuatkn kao smiling . sumpa kao akn rse smakin syng kn dye :)

No comments:

Post a Comment